Torta ananas&kokos



Ananas,kokos,bijela čokolada,limeta,čokoladni mousse,voćni mousse....Ova jednostavna mousse torta podsjeća na ljeto,beskrajne morske plaže,vjetar u krošnji kokosovih palmi. Postoji na desetke inačica voćnih i čokoladnih pjenica, moja inspiracija je ovaj put bio chef Diego Lozano. Uz neke izmijene recept sam prilagodila za tortu.

Recept:


Crumble:

  • 115 g maslaca
  • 115 g šećera(ja sam koristila smeđi šećer)
  • 115 g bademovog brašna
  • 115 g brašna

Pomiješati sve sastojke i peći na 160 C -15 minuta.Ohladiti i izmrviti.

Hrskavi dio sa kokosom:

  • 450 g crumblea
  • 200 g otopljene bijele čokolade
  • 1 g soli
  • 66 g kokosa

Izmrvljeni crumble pomiješati sa rastopljenom čokoladom,dodati sol i kokos i dobro izmiješati. Utisnuti u kalup promjera 20 cm kojeg obložite acetatnom trakom,ako nemate može i prozirnom folijom i zamrznuti.

Mousse od ananasa:

  • 450 g ananasa iz kompota
  • 140 g šećera
  • sok pola limete(može i limuna)
  • 15 g želatine
  • 60 g vode
  • 300 g tučenog slatkog vrhnja 35%m.m.

Želatinu namočiti u vodu i pustiti da nabubri. Ananas narezati na manje kockice i pomiješati sa šećerom i nekoliko žlica kompota.Staviti da prokuha,maknuti s vatre i štapnim mikserom usitniti u pire.Vratiti na vatru da još malo prokuha,maknuti sa strane i dodati želatinu,dobro izmiješati da se želatina otopi.Pustiti da se ohladi i počne lagano stvrdnjavati.Kako bi bila dovoljno gusta da se u nju lagano umiješa tučeno vrhnje.Vrhnje istući u ne čvrst šlag.Prvo u pire dodajte dvije žlice vrhnja i promiješajte,a onda dodajte i ostatak vrhnja lagano miješajući.
Mousse izlijte na hrskavu podlogu i vratite u zamrzivač.

Mousse od bijele čokolade i limete:

  • 200 g bijele čokolade
  • 200 g slatkog vrhnja
  • sok od limete(dodajte prema ukusu,a možete ga i izostaviti ako nevolite)
  • 7 g želatine
  • 28 g vode
  • 400 g tučenog slatkog vrhnja 35%m.m.

Želatinu namočiti u vodu i pustiti da nabubri.Slatko vrhnje zagrijati do vrenja,preliti preko izlomljene čokolade.Miješati da se otopi čokolada,dodati želatinu i dobro miješati da se otopi.Pustiti da se ohladi i najprije dodati dvije žlice vrhnja i promiješati.Dodati ostatak vrhnja lagano miješajući.

Pripremiti kalup promjera 22 cm i obložiti ga folijom ili acetatnom trakom.Izvaditi iz zamrzivača mousse od ananasa i pažljivo izvaditi iz kalupa.Staviti na odgovarajuću podlogu i staviti obruč od 22 cm okolo i izliti mousse od bijele čokolade.Sve ponovo vratiti u zamrzivač na nekoliko sati da se dobro stegne.Izvaditi iz zamrzivača i preliti preljevom ta torte.Ja sam ovdje koristila svijetli preljev u koji sam dodala zelenu boju.Ostaviti u hladnjaku dok se preljev stegne,pa pažljivo odvojiti obruč i acetatnu traku.Ukrasiti prema vlastitoj želji.Ja sam radila bijele cvjetove od fondana koji su se stajanjem počeli otapati ,stoga je bolje ukrase iscrtati bijelom čokoladom.
Sve ono što radim možete pratiti na mojoj fb stranici: https://www.facebook.com/menus.plasiris/?ref=hl




Primjedbe

Autor Frana Omelić rekao je…
Čarobnice! Predivna je !