Ajme koliko nas je, veljača (februar) 2017. Naranča


Želim svima zahvaliti na sudjelovanju u ovoj igrici. Posebno mojoj dragoj Frani koja mi je predala kuhaču. Bilo mi je izuzatno drago biti vam domaćica. Hvala na lijepim, slatkim i slanim receptima, koje ću rado isprobati. Kuhaču za ožujak predajem Sunčici Stanković s bloga: https://mesfoliesculinaires2017.wordpress.com/  koja me osvojila svojim francuskim šarmom.

A sada slijede recepti koje ste mi slali: 

  1. http://filipovabaka.blogspot.rs/2014/01/posni-komisprot.html








































































Tanja s bloga http://ekspreslonac.com





























Primjedbe

Autor snesko domacica rekao je…
Lepo, puno novih recepata i ideja. Sve čestitke tebi i novoj domaćici. Samo me interesuje zašto si objavila samo 2 moja recepta a poslala sam 6. Da li si ih dobila? Domaćica sam i ja bila i svaki recept koji sam dobila sam i objavila, zato me interesuje.
Korisnik Anonimno rekao je…
Odlično uradjeno , slobodno si mogla uvećati slike .) Lepo da si odabrala Sunčicu ona ima zaista izvrsne recepte. Da vidimo šta će nam ona zadati
Korisnik Anonimno rekao je…
Draga Milice,lepo smo se družile u februaru mesecu uz ukus i miris naranče.Iskreno se radujem tvom nominovanju i nadam se da ću opravdati tvoj izbor -biti dobra domaćica. Hvala.
Autor Cakes rekao je…
Snesko žao mi je što je došlo do greške...ja sam samo dva recepta dobila...bitno je da smo to riješile na obostrano zadovoljstvo...tijekom večeri bit ce dodani ostali recepti...💝😀
Autor Cakes rekao je…
Dubravka hvala puno...💝😀
Autor Cakes rekao je…
Draga Sunčice ja se radujem tvojoj temi i tebi kao dobroj domaćici...💝😀
Autor Zorica Pavlovic rekao je…
Milice, čestitam ti na ovako lepom broju recepata i zaista se ne zna,koji je od kog bolji... a novoj domaćici Sunčici čestitam i jedva čekam njenu temu i ako mi je mart jako zauzet mesec.